Donbass
Ukrayna’nın doğusundaki Donbass bölgesi, kavramların anlamını yitirdiği, propagandanın hakikat, savaşın barış, nefretin aşk olarak adlandırıldığı tuhaf, yaşadığımız çağa has bir savaşa sahne olur. Bir yandan çatışmalar sürerken, bir yandan da çetelerin düzenlediği devasa soygunlar yaşanır.
Yalan haberlerin hüküm sürdüğü, hakikat sonrası (post-truth) kavramıyla açıklanan bir çağda savaş ve propaganda neye tekabül eder? Usta yönetmen Sergey Loznitsa’dan, Ukrayna’daki savaşı ve yozlaşmış bir toplumu anlatan, kara mizahla örülü, anti-militarist bir isyan çığlığı.