Susan Ray’in içten ve samimi belgeseli Don’t Expect Too Much, Hollywood’un en büyük ve ikonik yönetmenlerinden birinin öyküsünü anlatıyor. Benzersiz auteur Nicholas Ray’a dair ilginç keşiflerle dolu filmde Jim Jarmusch ve Victor Erice de dahil olmak üzere bir dizi “konuşan kafa” mevcut!