Radikal filmleriyle tanınan İngiliz sinemacı Nicolas Roeg, bu ürpertici Daphne du Maurier uyarlamasıyla bir korku klasiğine imza attı. Yas ve tecrite dair sıradışı bir psikolojik inceleme niteliği taşıyan film, bir kaleydoskopu anımsatan kurgu tekniğiyle de baş döndürüyor.