Dovlatov
1971 yılında Leningrad. Genç bir edebiyatçı olan Sergey Dovlatov’un tüm yazdıkları, devlet organları tarafından reddedilir. Pek çok yazarın görüşleri nedeniyle sürgüne gönderildiği bu dönemde, Dovlatov ailesiyle taşrada kalmayı ve gördüklerini kaleme almayı seçer.
Aleksey German Jr. günümüzde Rus edebiyatının devlerinden biri olarak anılan Sergey Dovlatov’un yaşamından altı günlük bir kesite bakıyor. Katı bir rejimin altında ezilen muhalif bir yazarın ruh halini anlamaya çalışırken, 70’lerde Leningrad’ın geçirdiği dönüşümü de güçlü bir şekilde gözlemliyor.