Romanyalı auteur Radu Jude, Dracula efsanesini modern meta kültürüne katarak dijital medya budalalığını gözler önüne seriyor. 21. yüzyıl absürtlüğünü damardan veren muhteşem bir yapay zeka taşlaması.