Doğaüstü karakterlere aşina olan Caleb Landry Jones, Bram Stoker’ın ölümsüz Gotik romanının bu heyecan verici uyarlamasında Kont Drakula’ya tüm ürkütücülüğüyle hayat veriyor. Luc Besson, kurtuluş, lanet ve kanayan kalplerin ikonik öyküsüne kendine özgü cinéma du look stilini ekliyor.