Ece Dizdar’ın olağanüstü performansıyla Çekmeceler, bir ailenin otuz yıllık tarihinde fırtınalı ve duygusal bir yolculuğa çıkıyor. Tiyatro sahnesindeki görkemli hayatları yansıtan bu incelikli melodram, katmanlı bir kadın karakterin gözünden cinselliği ve cinsiyet kimliğini keşfediyor.