Dreams
15 yaşındaki bir genç kız, kadın öğretmenine kör kütük aşık olunca cinsel bir uyanış yaşar. Tüm bu deneyimini günlüğünde o kadar canlı ve etkileyici bir şekilde anlatır ki annesi ve anneannesi yazdıklarının basılması gerektiğini düşünür.