Sevgilisinin kendisini destekleyeceğini düşünen Meksikalı genç bir balerin, hayallerinin peşinden San Francisco’ya gider. Hırs ve aşk acı gerçeklerle karşı karşıya gelince, ilişkilerinin iç yüzünü kabullenmek zorunda kalır.
Bir kez daha Jessica Chastain ile bir araya gelen Meksikalı senarist ve yönetmen Michel Franco, liberal ikiyüzlülüğe dair keskin bir incelemeyle geri dönüyor. Talihsiz bir aşk hikayesi anlatan Dreams, hayırseverliğin öteki yüzünü gözler önüne seriyor.