Sürücü, bir yandan Hollywood’da dublörlük yapmakta bir yandan da mükemmel araba kullanabildiği için geceleri soygunlara katılmaktadır. Sürücü’nün sıradışı hayatı, güzel komşusu Irene’nin (Mulligan) hapisteki kocasına yardım etmeyi kabul etmesiyle daha da tehlikeli bir hâl alır.