Jacques Rivette’in yönettiği Duelle güneş ve ay krallıklarından iki varlığın tuhaf savaşını konu alıyor. Kadın biçiminde görünen iki varlık, bir elmasa sahip olmak için ya da otellerde, barlarda ve günümüz Parisinin meşhur mekanlarında peşinden koştukları genç bir adam uğruna kavgaya tutuşuyor.
Serbest biçimli komplo ve oyun anlatılarıyla içimizde gizli bir heyecan doğuran Jacques Rivette, fantazmagorik kara filmiyle karşımızda. Rivette’in başyapıtı Céline ve Julie‘den sonra çektiği ve Yönetmenlerin On Beş Günü’nde övgü toplayan _Duelle_’de Juliet Berto ve Bulle Ogier rol alıyor.