Dutch Angle: Chas Gerretsen & Apocalypse Now
Bir savaş fotoğrafçısı olarak dünya çapında üne kavuşan Chas Gerretsen, 1976 yılında, Francis Ford Coppola’dan yeni filminin setini fotoğraflaması için bir davet alır. Bu kısa belgesel, Gerretsen’in Apocalypse Now setindeki öyküsünü anlatıyor.
Francis Ford Coppola’nın Vietnam Savaşı’nı anlatan unutulmaz yapıtı Kıyamet, sinema tarihinin en kaotik çekimlerinden birine sahne olmasıyla ünlüdür. Bu efsanevi filmin set fotoğrafçısı Chas Gerretsen’e odaklanan belgesel, onun sette çektiği, hiç gün yüzüne çıkmamış fotoğrafları perdeye taşıyor.