1990’ların başı, Tiflis. Aileler şehirlerinde yaşanan değişimlerle yüzleşmek zorundadır. Maia, en büyük oğlu Giorgi’nin evden kopuşuna tanık olurken yetenekli bir piyanist olan küçük oğlu Datuna, gitgide hayatlarının bir parçası hâline gelen şiddet kavramıyla başa çıkmak zorundadır.