Earth Light
20 yaşındaki Pierre’in annesi, o henüz 5 yaşındayken Tunus’ta hayatını yitirmiştir. Pierre Paris’te, piyano öğretmeni babasıyla yaşar ve hayatının ne denli yavan olduğunu düşünür. Annesinin izlerini aramak için Paris’ten ayrılır ve köklerine doğru bir yolculuğa çıkar.
Hiç dinmeyen bir uzaklara gitme dürtüsünü, yerleşik olamamayı anlatan Earth Light, Guy Gilles filmografisinin en umutlu örneklerinden biri. Yönetmenin ilk filmlerindeki hassasiyetleri taşıyan öykü, hafızanın içinde usulca ilerliyor ve şimdiki zamanın güzellikleri, geçmişin acılarını uzakta tutuyor.