Earwig
Albert, dişleri buzdan olan Mia’ya bakmak için işe alınır. Mia, panjurların sürekli kapalı olduğu evden dışarı adım atmaz. Her gün Mia’nın durumunu öğrenmek için arayan adam bir gün Albert’tan Mia’yı gitmeye hazırlamasını ister.
Tuhaf nesneler, gizli zindanlar ve tekinsiz çocukluk hikayeleri, Lucile Hadžihalilović’in ürpertici ve gizemli filminde yine başrolde. Hem güzelliği hem de ürkütücü havasıyla tüyleri diken diken eden Earwig, Cronenberg ve Lynch ile aynı gerçeküstü düzlemde yer alan bir tuhaflıklar diyarı yaratıyor.