ALS hastalığı yüzünden felç olan Kathryn, 24 saat bakıma muhtaçtır. Zihni hâlâ sağlam olduğundan, solunum cihazı desteğiyle yıllarca yaşaması mümkündür. Ne var ki eşi Said bu duruma daha fazla katlanamaz ve gitgide uzaklaşır. Üstelik Kathryn’in bakım masrafları da düşündüklerinden fazladır.