Büyük bir merkeze taşınma arifesinde olan şirketin eski santralinde çalışan Selamet, tüm gününü tanımadığı insanların telefon konuşmalarını dinleyerek geçirmektedir. Telefondaki bir yabancıya karşı hissettiği yakınlığı keşfederek kendi hayatını ona benzetmeye çalışacaktır.