Eden
House türünün Paris’in yeraltı müzik dünyasını kasıp kavurduğu dönemde ilk gençlik yıllarını yaşayan Paul, kısa sürede Cheers adlı bir grup kurar ama bu sırada Daft Punk adlı bir grup ünlenir. Hayatın gerçekleri yüzlerine çarpana kadar günlerini seks, uyuşturucu ve müzikle geçirirler.
Mia Hansen-Løve imzalı bu büyüme hikayesi, hem varoluşsal hem de deneysel tonlar barındırıyor. Fransa’nın gece kulübü kültürünü fona alan ve farklı kuşakların portresini çizen film, gençliğin kırılganlığını ve pişmanlıklarını incelikle resmediyor.