Carson Lund, yönetmen ve senarist olarak imza attığı ilk uzun metrajında tüm beklentilerin ötesine geçiyor. Belgeselci Frederick Wiseman’ın sesiyle katkı sunduğu film, beyzbolun nostaljik hazlarıyla Amerika’ya bir mersiye niteliğinde.