Eski televizyon reklamlarını bir araya getiren bu alaycı film, para ve başarıya dair arsız anlatıları incelikli bir kurguyla ekrana getiriyor. Yönetmen Radu Jude ve düşünür Christian Ferencz-Flatz, reklamların patavatsız mesajlarının ardındaki siyasi katmanları keşfediyor.