Arjantinli yönetmen Luis Ortega (El Angel), spor ve suç dünyasının iç içe geçtiği bir filmle geri dönüyor. Bir binici hayatının rayından çıktığını fark ederken, gerçeküstü bir dönüşüm hikayesi, hayatın öngörülemezliğinden besleniyor.