El Planeta
Başarı basamaklarını hızla tırmanan Amalia Ulman’ın siyah beyaz çıkış filminde bir anne-kız, pahalı zevklerinden vazgeçmemek için zekice yollara başvuruyor. Hong Sang-soo filmlerinin rehavetini, krizin etkisindeki İspanya’ya uyarlayan Ulman, dolandırıcılığa absürtist ve sıcak bir bakış atıyor.