Elbow
Berlin’de yaşayan 17 yaşındaki Hazal’ın en büyük isteği, kendine bir şans verilmesidir. 18. doğum gününde gündelik hayatın sıkıcılığından kaçıp arkadaşlarıyla eğlenmek ister. Fakat ölümcül bir kaza her şeyi değiştirince kaçmak zorunda kalır.