Eldorado XXI
Film, Peru Andları’nda bulunan ve dünyanın en yüksek yerleşim yeri olan La Rinconada’da (5500m) geçiyor. İnsanlar, tıpkı kadim zamanlarda olduğu gibi tehlikeli şartlarda çalışıp yaşamını sürdürüyor. Altına ve daha iyi bir yaşama sahip olma hayali, insanları yıkıma sürüklüyor.