Hong Kong’lu yönetmen Johnnie To’nun başyapıtı: başlı başına cesur bir film olmasının yanı sıra bir gangster filmi. Üçlü bir çetenin seçimlerle ilgili tırnak yedirten bir süreci olan Election 2 bütün gangster filmlerinin yanıltıcı ve hatta politik olduğunu hatırlatıyor.