Eletrodoméstica
Kleber Mendonça Filho’nun çarpıcı kısa filmi, daha sonra çektiği Komşu Sesler adlı ilk uzun metrajının ruhunu taşıyor. Akıllara kazınan bir finale doğru ilerleyen film, ev aletleriyle kurduğumuz simbiyotik ilişkiye keskin bir bakış atıyor.