Paul Verhoeven’in belki de en cüretkâr ve provokatif filmi olan bu katmanlı ve çetrefilli gerilim, Isabelle Huppert’ın cesur performansıyla göze çarpıyor. Çağdaş Fransa’yı hicveden film, karmaşık, anlaşılması zor ve her zaman inisiyatif alan bir karakteri inceliyor.