Emerald Cities
Varoluşçu, ayyaş ve AVM’de çalışan bir Noel Baba’ya dair düşük bütçeli bir 80’ler distopyası mı? Asla kaçmaz! Repo Man‘den önce çekilse de benzer tarzdaki aşırı karanlık Amerikan komedisi, nükleer felakete dair kaygıların izini taşıyor. Filme, Flipper ve The Mutants’ın müzikleri eşlik ediyor.