Emilia Pérez
Sürekli çalışsa da hiç takdir görmeyen avukat Rita, dev bir uyuşturucu kartelinin lideri için özel bir göreve atanır. Rita, Manitas’ın her zaman olmayı hayal ettiği kadına, Emilia Pérez’e dönüşmesine yardım edecektir. Ancak Emilia yeni hayatına nihayet kavuştuğunda, geçmiş yakasını bırakmaz.
Jacques Audiard’ın benzersiz müzikalinin başrolündeki olağanüstü kadın oyuncular, Cannes’da En İyi Kadın Oyuncu ödülünü paylaştı. Gerilim ve pembe dizi arasında ustalıkla gidip gelirken kendini gerçekleştirmeye dair güçlü bir hikaye anlatan Emilia Pérez, ekranı kasıp kavuran bir fırtına gibi.