Nagisa Ôshima’dan çürümüş bir aşkın yarattığı dehşet ve suçlulukla bezeli karanlık bir masal. In the Realm of the Senses ile birbirini tamamlayan, yavaş yavaş içe işleyen erotik bir dram.