Endless Night
Anxo, İspanya İç Savaşı’ndan birkaç yıl sonra Galiçya’daki köyüne döner. Savaş ve yeni rejim, insanlar arasındaki ilişkileri değiştirmiştir. Hem galipler hem de mağluplar tarafından karşılanan Anxo, bu insanlarda geçmişe yolculuk etme isteği uyandırır.
Eloy Enciso imzalı Endless Night, İspanya’daki savaş sonrası buhranını o kadar iyi aktarıyor ki bugünü anlamak için geçmişe bakan sayısız film arasında öne çıkıyor. Dokunaklı anılar, doğal oyunculuklar ve çarpıcı ışık-gölge oyunlarıyla bu faşizm incelemesi, gecenin derinlerine bir yolculuk gibi.