Gaspar Noé, Tokyo’da geçen bu görsel-işitsel şölenle her zamanki gibi çarpıcı ve kışkırtıcı bir işe imza atıyor. Gece vakti şehirde baş döndürücü bir yolculuğa çıkan Boşluk, sansasyonel sinemanın en iyi örneklerinden biri.