René Clair’in Dadaist bale eylemleri arasında Entr’acte prömiyeri: Bu kısa film, soyut ve alternatif olarak yavaşlıyor ve hızlanıyor. Man Ray ve Marcel Duchamp’ın tarzında bir avangart deneyimi sunuyor.