Latin Amerika’da olduğu varsayılan Eldorado’da, idealist, anarşist şair ve gazeteci Paulo Martins, popülist valiye ve muhafazakâr devlet başkanına karşı mücadele eder. Paulo, seçkin kesimin deliliği ve kitlelerin körü körüne teslimiyeti arasında sıkışıp kalır.