Lars von Trier, yaratıcı süreçlerin sorumluluğu üzerine düşünen ve metafizik tonlarla üstkurmaca öğeleri barındıran ikinci filminde bizzat başrolde. Hem sanatçı hem de filozof sayılabilecek Lars von Trier’nin genç bir adam olarak muzip ve ironik bir portresi.