Aşka ve sekse dair üç hikâye. Hong Kong’da bir seks işçisi ile terzi imkânsız bir baştan çıkarma oyununa başlar. Toskana’da karısıyla tatile çıkan bir adam tanımadığı bir kadına âşık olur. Los Angeles’ta ise bir reklamcı, psikologuna rüyasında gördüğü bir kadından bahseder.
Ünlü sinema ustaları Wong Kar Wai, Steven Soderbergh ve Michelangelo Antonioni’yi bir araya getiren bu antoloji, yıldızlarla dolu kadrosuyla duyuların gizemli dünyasını keşfediyor. Eros dünyevi zevklerden özlemin verdiği hoş acıya kadar aşkın tüm tatlarını cesurca ortaya koyuyor.