Farklı dünya görüşüne savrulmuş iki çocukluk arkadaşı, uzun zaman sonra bir araya gelir. Biri anne olmuş, diğeri kariyerinde ilerlemiştir. Fakat ikisi de iç içe geçen cinsiyet rolleri ve toplumsal beklentiler karşısında çıkmaza girmiştir.
Deniz Cengiz ilk kısa filminde gündelik konuşmaları sessiz bir çatışmaya dönüştürüyor. Sıradan görünen şeyler, çoktan verilmiş kararların ve atanmış rollerin ağırlığını taşıyor. Başrollerde Deniz Cengiz’e Ceren Taşçı eşlik ediyor.