Eureka
Lisandro Alonso imzalı Eureka, zaman ve mekanın sınırlarını değiştiriyor. Viggo Mortensen’in başrolde olduğu bir western olarak başlayıp bambaşka yerlere varan bu metafizik hikaye, yerli halkların tarihlerinin sömürülüşü üzerine düşünen büyüleyici bir iş.