Uluslararası çok satan bir kitabı, Roma’da bir dairesi ve güzel bir nişanlısı olan yazar Tyvian Jones’un görünüşte her şeyi vardır ama yine de mutsuzdur. Çekici ama duygusal olarak mesafeli Fransız bir kadın olan Eva, onu geçmişiyle ve zaaflarıyla yüzleşmek zorunda bırakır.
Kariyerinin büyük bölümünü İngiltere’de sürgünde geçiren Amerikalı auteur Joseph Losey’den, bir aşk üçgeninin etrafında kurulan nefes kesici bir erotik gerilim. Losey’nin favori oyuncularından Jeanne Moreau, bir femme fatale rolünde perdedeki tüm cazibesini sergiliyor.