İspanyol taşrasındaki coşkulu bir düğün sahnesiyle başlayan Herkes Biliyor, hızlı bir şekilde ton değiştiriyor ve nefes kesen bir gerilime dönüşüyor. Penélope Cruz ve Javier Bardem’den etkileyici performanslar alan Asghar Farhadi, çoğu zaman en yakınımızdakileri bile tanımadığımızı hatırlatıyor.