Herkes her zaman Jeanne’i sevmiştir. Jeanne, bugünlerde kendinden nefret etmektedir. Boğazına kadar borca batmıştır, Lizbon’a gitmesi ve bir yıl önce vefat eden annesinin dairesini satması gerekmektedir. Havaalanında, liseden sınıf arkadaşı olan uçarı Jean ile karşılaşır.
Romantik komedi türüne yepyeni bir hava katan Céline Devaux, türün klişelerinden uzaklaşarak zıt dünya görüşlerini capcanlı bir biçimde karşı karşıya getiriyor. Anlaşılır bir karamsarlık ile ayrıksı bir iyimserliği vücuda getiren Blanche Gardin ile Laurent Lafitte, mükemmel bir uyum yakalıyor.