Daniel Kwan ve Daniel Scheinert (Çakı Gibi), evrenler arası bir maceraya atılan Çinli bir göçmenin kaotik hayatını odağa alarak baş döndürücü bir bilimkurgu filmine imza atıyor. Michelle Yeoh’nun büyüleyici performansıyla, aşk ve kabullenmeye dair sıradışı bir hikaye.