Tokyo yakınlarındaki Mizubiki köyünde yaşayan Takumi ve kızı Hana’nın evlerinin yakınında inşa edilmesi planlanan lüks kamp alanı, köyün su kaynağını tehlikeye atar. Şirket yetkilileri doğabilecek olumsuz sonuçları ortaya dökünce, köyde yaşanan gerginlik ve ekolojik sorunlar, hayatlarını zora sokar.
İnsanın doğadaki yeri üzerine derin gözlemler yapan Ryusuke Hamaguchi imzalı bu ekolojik masal, aynı zamanda duyulara hitap eden muazzam bir deneyim de sunuyor. Eiko Ishibashi’nin akıllara kazınan müzikleri, iyi ile kötünün daimi savaşına sahne olan vahşi doğanın güzelliğini öne çıkarıyor.