İki sanatçı, D ve H, 20 yıldır yaşadıkları ve çok sevdikleri evlerini satmaya karar verdiklerinde aynı çatı altında paylaştıkları bir zamana da veda etme sürecine girerler. Bu sarsıcı karar, kaygıları, anıları, korkuları ve düşleri su yüzüne çıkarır.