Nathan Silver imzalı bu çarpıcı drama, aile içi rollere ve aidiyet ihtiyacına keskin ve mizah yüklü bir bakış atıyor. El kameralarının yarattığı pürüzlü ve dokulu görsellik ise maddi güvencesizliğin ortasında savrulan yetişkinlik halini ustalıkla yansıtıyor.