Antalya’da Jüri Özel Ödülü kazanan Bekleyiş, yönetmenin bekar bir anne adayı olarak geçirdiği hamilelik dönemini samimi ve derinlikli bir bakışla anlatıyor. Şahsi ve siyasi meseleleri kendine has bir üslupla birleştiren Aslı Akdağ, doğmamış çocuğuna görsel bir mektup gönderiyor.