Genç yönetmen Moe, büyük bir krizle yüzleşmek zorundadır. Film çekme hayalleri suya düşerken, bir yandan da arkadaşları tutuklanır. Kahire sokaklarında, asabi bir taksi şoförü ve bir seks işçisiyle birlikte çıktığı yolculuk, Moe’nun fildişi kulesinden inip şehrin farklı bir yüzünü tanımasını sağlar.
Ahmad Abdalla’nın Mısır toplumundaki huzursuzlukları mizahla ele alan filmi, sınıfsal uçurumlar ve toplumsal cinsiyet gibi meselelere yoğunlaşıyor. Bir taksinin içine, siyasi çalkantılarla boğuşan Kahire sokaklarının karmaşasını sığdıran film, anlattığı şehrin kaotik ve canlı ruhunu aksettiriyor.