Eye Two Times Mouth
Bir galeride çalışan Luz’un esas arzusu opera şarkıcısı olmaktır. Meksiko City’nin önde gelen tiyatrolarından birinde Madame Butterfly rolü için seçmelere çağrılır. Luz seçmelere hazırlanırken arkadaşları Lucian ve Chío da sesini ve ellerini nasıl kullanması gerektiğini öğretir.
Lila Avilés (The Chambermaid) monoton işlerin renksiz dünyasından, gizli yeteneği büyüleyici bir şekilde ortaya çıkan meraklı bir genç kadına dair bir hikaye yaratıyor. Farklı duyulara hitap eden bu çok katmanlı film, bedenin ve ruhun derinliklerine bir övgü niteliğinde.