Genç reklamcı Jakob Fabian, gündüzleri bir sigara şirketi için çalışırken gecelerini de Berlin sokaklarında dolanarak geçirir. Aşık olduğu oyuncu Cornelia kariyerinde yükselişe geçerken, Jakob’un gelecek planları, Nazi rejimi öncesinin hedonizminde giderek silikleşmeye başlar.