Faces of Children
Çocukluk çağı hüznüne gerçekçi bir bakış atan bu fırtınalı aile dramı, zamanının çok ötesinde bir modernliğe sahip. Görkemli ve büyüleyici dağları ve nehirleriyle İsviçre, annesiz bir çocuğun içinde kabaran duyguları zarafetle yansıtıyor.